Gdańsk, Gdynia, Sopot -> Katalog Firm -> Nauka -> Szkolenia i Kursy -> Asesoria Group (rej. 5263) - Aktualności


Asesoria Group (rej. 5263)
Obrońców Wybrzeża 8d/80, 80-398 Gdańsk
kom. 602-695-100
Asesoria Group (rej. 5263)


SZKOLENIE TECHNIKI SPRZEDAŻY I NEGOCJACJE - ROZWÓJ UMIEJĘTNOŚCI SPRZEDAŻOWYCH
Data: 2011-03-03
Godzina: 13:36


ROZWÓJ UMIEJĘTNOŚCI SPRZEDAŻOWYCH, NEGOCJACYJNYCH I ZARZĄDZANIA CZASEM W PRACY HANDLOWCA,
najbliższy termin 28-29.03.2011 (2 dni)
cena: 1105,77 zl/za osobę

 

Szkolenie jest skierowane do handlowców, którzy chcą usprawnić swoją pracę i sprawić, aby ich życie stało się prostsze. Dla tych, którzy nie chcą, aby "czas przepływał im między palcami". Przeznaczone są dla osób indywidualnych, mających codziennie do czynienia ze sprzedażą, pozyskiwaniem lub obsługą klientów, prowadzeniem rozmów handlowych pragnących rozwinąć swoje umiejętności w tym zakresie. Oferta jest również skierowana do firm, mających niewielkie działy handlowe lub struktury sprzedażowe, które nie mogą zostać przeszkolone w formie szkolenia zamkniętego.



Cel szkolenia:
» » Nauczenie uczestników samoorganizacji poprzez wyznaczanie sobie celów i ustalanie priorytetów
» Rozwinięcie pozytywnych nawyków związanych z pracą i organizacją czasu
» Umiejętność koncentracji na zadaniach przynoszących efekty, umiejętność radzenia sobie z presją czasu, stresem i wypaleniem zawodowym
» Rozwój umiejętności poszukiwania niestandardowych sposobów i źródeł pozyskiwania klienta
» Utrwalenie wiedzy z zakresu narzędzi komunikacyjnych (pytania, parafraza, klasyfikacja).
» Zapoznanie się z elementami sprzedaży i sposobami prowadzenia rozmowy handlowej
» Rozwój umiejętności sprzedażowych w oparciu o poznane techniki sprzedaży
» Poznanie zasad skutecznego telemarketingu
» Nabycie umiejętności posługiwania się narzędziami perswazji w celu finalizacji sprzedaży


Pogram:
1. Zarządzanie czasem
» Osobiste wykorzystanie czasu
» Co to są cele i jak je wyznaczać? (Ustalanie priorytetów wg zasady SMARTER).
» Ustalanie priorytetów - Macierz Eisenhowera
» Rola komunikacji i asertywności w zarządzaniu czasem
» Delegowanie zadań- wytypowanie zadań i osób, którym można delegować zadania
» Najczęstsze błędy w zarządzaniu czasem, czyli złodzieje czasu i jak ich uniknąć
» Efektywne zebranie - jak nie marnować czasu na zebraniu
» Rola stresu i wypalenia zawodowego w efektywnym wykorzystaniu czasu

2. Techniki sprzedaży:
» Źródła i sposoby pozyskiwania klientów
» Cel i efekt przeprowadzenia rozmowy handlowej
» Pierwszy kontakt z klientem (rozmowa telefoniczna jako wstęp do sprzedaży)
» Etapy sprzedaży:
• otwarcie,
• analiza potrzeb,
• prezentacja,
• obiekcje,
• zamknięcie.
» Proces sprzedażowy w oparciu o standard rozmowy handlowej
» Skuteczny telemarketing

3. Negocjacje:
» Manipulacje w negocjacjach
» Techniki radzenia sobie z manipulacjami
» Techniki argumentacji
» Triki i techniki w negocjacjach - jako narzędzie w procesie sprzedaży
 

Nasze szkolenie jest prowadzone w formie warsztatu. Stosujemy się do zasad efektywnego uczenia się dorosłych, według Cyklu Kolba (doświadczenie - refleksja - teoria - planowanie). Grupa liczy od 8 do 12 osób, co pozwala każdemu z uczestników aktywnie brać udział w proponowanych : grach symulacyjnych, analizach przypadków, dramie (scenkach sytuacyjnych), a także jest szansą na prawdziwą wymianę doświadczeń.
 
Szkolenie trwa 2 dni, w cenę szkolenia wliczone są: materiały, lunch, przerwy kawowe, certyfikaty
Zgłoszenia można nadsyłać na adres email: info@asesoria.com.pl, dodatkowych informacji udzielamy telefonicznie po nr 602 695 100

Dodatkowe informacje: http://www.asesoria.com.pl
e-mail: info@asesoria.com.pl
WASZE KOMENTARZE (0)

Pseudonim:
Komentarz:
Kod z obrazka:
Kontakt
© Wszelkie prawa zastrzeżone 2020
Strona wykorzystuje cookie. Korzystając z niej akceptujesz ten fakt.
Projektowanie stron internetowych